Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Weldaad Authentic Interior

Bij De Weldaad Authentic Interior in Amsterdam vind je een keur aan creatieve ideeën en producten voor de inrichting van je huis. De woonaccessoires hebben een tijdloos design en zijn gemaakt met traditionele technieken en natuurlijke materialen. Ontdek het zelf! We zien onze leveranciers als partners, zodat we gezamenlijk kunnen werken aan wederzijds succes. Wij staan voor transparantie en en moedigen een open dialoog en communicatie aan. Wij geloven dat eerlijk handelen een kans biedt om een toekomst op te bouwen. Daarnaast werken we met natuurlijke en gerecyclede materialen met een focus op duurzame productiemethoden. Recycling stelt ons in staat om nieuwe en mooie producten te maken. We laten het natuurlijke karakter en de textuur van de grondstoffen voor zichzelf spreken. Ook gebruiken we zo veel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen. Tenslotte houden wij van het individuele en unieke karakter van handgemaakte producten. De relatie tussen een ambachtsman en een mooi handgemaakt stuk creëert een verhaal, waardoor elk product een individueel vervaardigd stuk is (dus geen massaproduct). Wij koesteren deze eeuwenoude kennis en hopen te helpen deze in stand te houden. English Weldaad Authentic Interior in Amsterdam combines timeless design, traditional techniques and natural materials. All items are unique and have a special origin. Discover it for yourself!