Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over ItecLuchtreiniger

Welkom bij Itec! Hier vindt u alle informatie wat betreft ons leveringsprogramma van luchtbehandelingsproducten waaronder luchtreinigers, luchtbevochtigers, ontvochtigers, geurverdrijvers, ionisatoren en ozongeneratoren van de merken Winix, Coway, Aerial, Sharp, PureAirPro, PureAirParts, Blaupunkt, Airbi, Innova en Idealin. Itec is als leverancier van hoogwaardige luchtreinigingsproducten actief in de Benelux en het Duitstalige gedeelte van Europa. Wij betrekken onze producten rechtstreeks van de diverse producenten en zijn distributeur van luchtbehandelingsproducten van Itec, Innova, Rinnova, PureAirPro, Idealin en SNE. Tevens vertegenwoordigen wij de merken Coway, Winix, Mitsubishi, Airbi, HALE en Aerial. Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze site vindt hebben een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:00 geplaatst de volgende dag geleverd worden. Ook voor professionele toepassingen zoals in horeca, kantoren of medische faciliteiten waar mogelijk in meerdere ruimten luchtbehandeling/reiniging/sterilisatie gewenst is, geven wij graag advies op maat en kunnen wij een passende offerte opstellen. Ons brede programma maakt mogelijk dat wij voor alle gangbare toepassingen een oplossing kunnen bieden.