Wählen Sie 1-5 Sterne, um uns zu bewerten

Ihre persönlichen Daten

Felder mit * sind Pflichtfelder. Die Emailadresse wird nicht veröffentlicht.

Über A4H-TECH BV

A4H-TECH B.V. is al 17 jaar Nederlands meest veelzijdige specialist voor tuning-, styling- en vervangende Honda onderdelen voor o.a. de Honda Civic, S2000, CRX, Integra, Del sol en veel meer Honda modellen. Met behulp van enkele honderden bekende product merken kan www.A4H-TECH.com jou voorzien in het product waar jij naar op zoek bent. Of je nu jouw auto gebruikt als dagelijks vervoersmiddel, als racewagen voor op het circuit, als dragracer of in de autocross, A4H-TECH kan je de onderdelen leveren die je nodig hebt om het nodige onderhoud te kunnen plegen en om de Honda te kunnen tunen en stylen zoals jij dat wilt. E-mail: [email protected] Tel: +31 (0)594 857193

Kiyoh Bewertungen