Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Slapen Online

Al drie generaties lang richt Slapen Online zich op de consument en zakelijke klant op het gebied van slaapproducten. Vandaag de dag oriënteert die zich op het web, daarom hebben wij het makkelijk gemaakt om online te bestellen. Wil je onze producten voelen en/of testen? Dat kan in onze showroom in Alkmaar. Je kunt ons 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 uur bereiken. Wij werken uitsluitend op afspraak. Weet je niet welk matras, kussen of bed het beste geschikt voor jou is? Maak dan een afspraak in onze showroom, met meer dan 50 jaar ervaring kunnen wij je uitstekend helpen de juiste keuze te maken. Bel: 088-0038680