Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Seniorenalarmen.be

Seniorenalarmen is reeds vele jaren gespecialiseerd in de verkoop van SeniorenAlarmen voor iedere toepassing of het nou voor zelfstandig wonen of persoonlijke beveiliging is. Al onze SeniorenAlarmen werken zonder meldkamer en alarmeren direct familieleden en/of bekenden die u zelf vooraf eenvoudig programmeert . Wij bieden al onze SeniorenAlarmen aan zonder vaste maandelijkse kosten. U betaalt enkel de communicatiekosten via uw eigen vaste lijn of SIM kaart. Zie onze webwinkels: www.seniorenalarmen.nl www.seniorenalarmen.be www.123-track.be www.alarme-senior.fr