Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Doosopmaat.nl B.V.

Je herkent het vast wel: je hebt op internet iets leuks besteld dat vervolgens bezorgd wordt in een veel te grote doos. Overbodig karton, dat je naar de papierbak moet dragen, maar ook overbodig karton voor degene die het pakketje verzonden heeft. Onnodige kosten en het onnodig versturen van ‘lucht’. Aan deze verspilling willen wij graag iets doen. “Een op maat gemaakte doos voor de prijs van een standaard doos” Maatwerk is onze missie. Bovendien bewijzen wij dat een doos op maat niet duur hoeft te zijn. De rekentool op onze website maakt het bestellen van uw dozen heel eenvoudig. Met dit beproefde concept bedienen wij al 17 jaar lang een steeds grotere klantenkring in Nederland en België en tegenwoordig ook in Duitsland.