Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!