Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over one2track B.V.

De beste en slimste GPS producten voor iedereen bereikbaar! Ons doel is de ontwikkeling van een breed en snel vernieuwend assortiment van GPS horloges voor kind en ouder. Niet alleen zeer betaalbaar bij aanschaf maar ook goedkoop tijdens gebruik. Met onze prepaidsimkaart betaalt u alleen wat u gebruikt, geen dure abonnementen, aansluitkosten of starttarieven. GPS horloges van one2track hebben een stabiele, veilige en gebruikersvriendelijke App en een prepaid simkaart die werkt in heel Europa. Uw gegevens worden door ons Nederlandse team van engineers beheerd en veilig gehouden. Goed werkende producten en services tegen een zeer betaalbare prijs, dat is waar wij voor staan!