Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Ik ben meer dan tevreden
Ik ben minder tevreden, neem contact met me op (we lossen het samen op)

Persoonlijke gegevens

Over Oordopjesonline.nl

Oordopjesonline.nl is een webwinkel in gehoorbescherming die bedoeld is voor iedereen die in zijn privé- of werkomgeving bloot staat aan te hard of storend geluid en zich hiertegen wil beschermen. Maar ook voor bedrijven en organisaties die gehoorbescherming nodig hebben voor hun personeel. Ons doel is om op een eenvoudige en overzichtelijke manier een zo compleet mogelijk assortiment gehoorbeschermers aan te bieden, van goede kwaliteit, voor alle gelegenheden en tegen een scherpe prijs. Voor uw en andermans gehoor. Tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk. Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten, zodat wij u kunnen helpen en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ook stellen wij het erg op prijs als u een review plaatst bij de door u gebruikte producten, zodat andere klanten geholpen worden bij het maken van de juiste keuze. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, dan zullen wij altijd proberen een passende oplossing te vinden. Wij wensen u voor nu en in de toekomst veel luisterplezier toe! Team Oordopjesonline.nl