Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Keteldienst

Helpen met warmte! Helpen is onze passie. Ons team staat elke dag voor je klaar. Zo verzekeren we je van een veilig en warm huis. Snel weer warm! Dat is het motto van Keteldienst en dat maken wij elke dag ook waar! Daarom plaatsen we binnen 24 uur bij jou een nieuwe ketel, als je oude ketel het begeeft. En als je een storing in je CV-ketel of verwarmingsinstallatie hebt, zijn wij er dezelfde dag nog om je te helpen. Voor ons is service op het hoogste niveau vanzelfsprekend. Wij staan voor je klaar om je huis snel weer warm te krijgen.