Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Ticken.be

TICKEN: DE SNELSTE TYPECURSUS Je leert razendsnel blindtypen met de TICKEN Typecursus – Geschikt voor iedereen! Wil je binnen no-time alle letters blind kunnen typen en snel je typediploma behalen? Ontdek de TICKEN Typecursus, de snelste weg naar feilloos blindtypen dankzij onze revolutionaire Typereflex® leermethode. Al na ongeveer 10 uur beheers je alle letters en ben je binnen 15 uur voorbereid op het type-examen. Ideaal voor consumenten, scholen en bedrijven: Onze online typecursus is perfect afgestemd op zowel individuele leerlingen als onderwijsinstellingen en bedrijven. Bovendien is TICKEN uitermate geschikt voor mensen met dyslexie, dankzij onze duidelijke en toegankelijke leermethoden. Interactief en Motiverend: Met 30 lessen, heldere instructievideo’s, interactieve oefeningen en leuke typegames houdt TICKEN je gemotiveerd. Je leert niet alleen snel, maar het proces is ook nog eens leuk en boeiend! Flexibiliteit in certificering: Na afronding van de cursus kun je kiezen om deel te nemen aan ons 7-minuten durend online type-examen en het officiële TICKEN typediploma te behalen, maar dit is geheel optioneel. Jij bepaalt je eigen leerpad. Erkend en Betrouwbaar: TICKEN is niet alleen gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg en de NRTO (Ned. Raad voor Training en Onderwijs), maar ook geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO). Als erkende onderwijsinstelling conform de Europese btw-richtlijn zijn onze cursussen vrijgesteld van btw, wat TICKEN een voordelige keuze maakt.