Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Sienna Goodies

Wij zijn continue bezig om onze service te verbeteren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Met je feedback help je ons én andere klanten. Doordat wij je beoordeling op onze website plaatsen help je anderen om ook een weloverwogen keuze te maken. In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze boutique-winkels in Antwerpen, Gent en Breda, en online in onze Sienna Goodies webshop.