Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over MFM-REF

MFM-REF levert originele onderdelen tegen zeer scherpe prijzen zodat goed onderhoud van uw koel of vriesinstallatie niet veel hoeft te kosten. Wij leveren alle componenten nieuw en altijd origineel tegen groothandelsprijs aan alle gebruikers van professionele koelinstallaties zoals bakkerijen, horeca, slagerijen, tuinderijen en supermarkten. Waarom zou u bij uw installateur het dubbele betalen voor exact hetzelfde originele onderdeel wat van dezelfde fabrikant komt met fabrieksgarantie. Alleen verkoop van ORIGINELE A-MERKEN