Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Defibrion

Defibrion is specialist op het gebied van AED's en bedrijfsveiligheid. In de Benelux en Frankrijk zijn wij exclusief importeur van de HeartSine AED's. Daarnaast bieden wij ook AED's aan van o.a. PhysioControl. Wij onderscheiden ons door altijd een compleet pakket te leveren waarbij u van volledige service wordt voorzien. Daarnaast bieden wij de laagste prijsgarantie op onze AED's. Ons team van adviseurs en servicemedewerkers komt graag langs op locatie om de veiligheid op uw locatie te verhogen door een AED te plaatsen. Wij leveren onze AED's altijd inclusief installatie en instructie. Indien gewenst komen wij ieder jaar langs om uw AED te onderhouden. Naast AED's zijn de volgende producten in ons assortiment opgenomen: AED's, AED-kasten, evacuatiestoelen, brandblussers, rookmelders en EHBO-benodigdheden. Alle producten zijn uit eigen voorraad leverbaar en worden op de dag van bestelling verzonden.