Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Tip Top Kunstgras

Tip Top Kunstgras uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote passie voor kunstgras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw kunst gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen topkwaliteit kunstgras dat speciaal voor ons is geproduceerd in Nederland. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas en we voorzien je graag van advies. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging.