Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.