Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kunstgras-Online

Kunstgras-Online is de #1 Kunstgras webshop van Nederland & België. Door 7 dagen per week klantenservice aan te bieden in combinatie met onze kwalitatief hoogwaardige producten willen wij de beste winkelervaring bieden aan onze klanten. Het Kunstgras van Kunstgras-Online is afkomstig uit de Oer-Hollandse fabriek. Ons assortiment wordt jaarlijks vakkundig gekozen door onze kunstgras experts. Om onze kwaliteit te waarborgen worden onze soorten ook regelmatig getest op de verschillende eisen die er gesteld worden. Zo garanderen wij dat ons kunstgras huisdier- en kindvriendelijk is. Graag laten wij onze kwaliteit aan jou zien door het opsturen van gratis stalen. Zo komt de Kunstgras Showroom van de #1 Kunstgras webshop bij je thuis! Interesse in 1 van onze kunstgras soorten? Neem contact met ons op en wij adviseren je graag. Onze klantenservice is via WhatsApp 7 dagen per week bereikbaar. Telefonisch zijn wij alleen op kantooruren bereikbaar.