Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!