Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over The Team Building

Opzoek naar spannende, unieke en leuke activiteiten? Look no further! Hiervoor ben je bij The Team Building aan het juiste adres. Met 5 escape rooms, waaronder De Verzetsgroep, The Diamond Heist en Case 0048. Wat hebben deze escaperooms gemeen? Ontsnap binnen een uur, met wie ga jij de uitdaging aan? Claustrofobisch of gewoon zin in wat anders? Misschien is Real – Axe throwing wat voor jou. Laat het oermens in je los, lukt het jou om de roos te raken? Toe aan wat meer snelheid? Dan is House of Karts wat voor jou. Op onze unieke kart en kartbaan ga je driftend door de bocht en kan je gebruik maken van power-ups zoals boosts, slowdowns, attack en defence. Voor ieder wat wils en dit allemaal centraal gelegen in Utrecht.