Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.