Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!