Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.