Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Magazijnplein

Magazijnplein.nl B.V. richten ons op het optimaal inrichten van de magazijnen van onze klanten in voornamelijk Nederland, België en Duitsland. Ons magazijnteam in Almelo zorgt voor een groot deel van de leveringen van de bestelde materialen. We zijn een zeer hecht team van collega’s waar we vooral samen als één team de beste service willen leveren naar onze klant. Bij Magazijnplein.nl B.V. bent u aan het juiste adres voor alle soorten en maten magazijnstellingen, entresolvloeren, accessoires en intern transport. Magazijnplein is hierbij “Licensed Supplier” van Nedcon.We hebben altijd Nedcon stellingen op voorraad, zowel nieuwe Nedcon stellingen als voordelige gebruikte, en kunnen daardoor zeer snel leveren tegen zeer scherpe prijs!