Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Voetbal Retour

Voetbal Retour is een voetbalreisbureau dat al vanaf 2009 haar passie voor voetbal met zoveel mogelijk mensen wil delen. Voetbal is er voor ons allemaal. De mix van verbroedering, plezier en vreugde die een (buitenlandse) voetbalwedstrijd bij mensen losmaakt, is uniek en onvergetelijk. Voetbal Retour maakt van de belangrijkste bijzaak in het leven haar hoofdzaak. Voetbal Retour biedt volledig verzorgde (buitenlandse) voetbalreizen aan; wedstrijdtickets, reis en verblijf zijn zelfstandig te boeken via onze website. Keuzevrijheid, maatwerk en kwaliteit maken dat iedere reis volledig afgestemd wordt op de wensen en behoeften van iedere klant.