Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Mobiel Service Centrum Vriezenveen

Mobiel Service Centrum is de specialist in telefoon en tablet reparatie Voor de reparatie van uw telefoon of tablet, bent u bij Mobiel Service Centrum aan het juiste adres. Of het nu gaat om een reparatie van een telefoon of tablet scherm of om het vervangen van een telefoon batterij of accu, wij staan altijd voor u klaar. Wij repareren mobiele telefoons van de volgende merken: - Apple - Samsung Galaxy - Huawei Reparatie Daarnaast verkopen wij ook nieuwe en refurbished telefoontoestellen en kunnen wij u voorzien van het juiste abonnement dat past bij uw behoefte en gebruik.