Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.