Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Oceonics

Kelly en Annemieke zijn in 2018 gestart met Oceonics. Uitkijkend op het zacht kabbelende water van de Middellandse Zee, bedachten ze hoe lelijk de zeeën worden door al dat plastic wat erin rond dobbert en wilden er iets tegen doen! Strijden tégen plastic en vóór schonere zeeën. Sinds juni 2021 heeft Karole het stokje overgenomen en gaat de strijd voort. Oceonics biedt jou de allerfijnste verzorgingsproducten voor in de badkamer die vrij zijn van onnodig plastic. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.