Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Foamtastische Huiskamer

Foamtastic Crafts is een veelzijdige online hobby- en craftcompany in Nederland, die een grote verscheidenheid aan hobbymaterialen verkoopt. Ruim 15.000 verschillende hobbymaterialen. Alles voor hobby.art & cosplay. Denk daarbij aan Mixed Media, Cosplay, Schilderen, Boetseren, Tekenen, Powertex, Stempelen, Foam projecten, Schminken etc.... Ons ruime assortiment wordt continu aangevuld, waardoor we jouw bestelling snel kunnen leveren. Is jouw bestelling een kadootje ? Maak dan gebruik van onze gratis inpakservice. Bij vragen helpt ons deskundige team je met tips en trics. Kies voor verzending of haal je materialen op in onze showroom in Goirle. Met Foamtastic Crafts bestel je Gemakkelijk, Snel en Veilig al jouw hobbymaterialen met de service van een lokale winkelier.