Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over De Oude Tijd

De Oude Tijd staat al ruim 85 jaar voor vakmanschap, service en gezelligheid. U vindt bij ons een ruim assortiment Nederlandse sigaren (shortfillers), sigaren uit het Caribisch gebied (longfillers) en daarnaast hebben wij een grote collectie tabakspijpen. Uiteraard bent u voor allerlei accessoires voor de sigaren- en pijproker aan het goede adres. Samen met ons team streven wij naar een positieve invulling van het genieten van tabak. Graag ontvangen wij u in onze winkel en vertellen u alles over genietend roken. Mocht dat niet tot de mogelijkheden behoren dan hopen wij u van dienst te kunnen zijn in onze webwinkel.