Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.