Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.