Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over De Troubadour Interieurs

De Troubadour Interieurs is meer dan 20 jaar geleden begonnen. In de loop der jaren is de meubelzaak enorm gegroeid en inmiddels is De Troubadour Interieurs een bekend begrip in de woonbranche. Het eerste pand is uitgebreid met een tweede verdieping én er is een tweede winkel geopend, genaamd store 2. Beide winkels vind je op loopafstand van elkaar in Amstelveen, onder de rook van Amsterdam. Met een showroom van ruim 5000 m2 biedt De Troubadour Interieurs een compleet assortiment aan meubels. Bij De Troubadour Interieurs helpen we je graag met het creëren van een warm, sfeervol en uitnodigend interieur. Ons aanbod is ruim en uiteenlopend, waardoor je voor de complete inrichting van je huis bij ons terecht kunt. Het uitgebreide assortiment in combinatie met deskundig advies maakt De Troubadour Interieurs een unieke en prettige meubelzaak. Ons ervaren team staat zes dagen per week klaar om je te helpen.