Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Patio Fashion

Patio Fashion - Altijd de mooiste versie van jezelf Patio Fashion bestaat sinds 1974 en is sinds 2000 dé expert van de Italiaanse Pronto Moda in de Benelux. Ons team brengt wekelijks een bezoek aan tientallen Italiaanse confectieateliers om nieuwe mode ideeën te vertalen in patronen, die patronen op punt te stellen, de juiste stoffen en accessoires te selecteren, de productie op te volgen en na goedkeuring het transport te organiseren. Dankzij wekelijkse trips naar Italië door beide bedrijfsleiders hebben wij een collectie waarin uniciteit centraal staat. We zetten in op wekelijks nieuwigheden met een bijzonder oog voor rijke, hoogwaardige materialen, een goede afwerking en toch betaalbare prijzen. Patio is een plaats waar inspiratie wordt uitgewisseld met professionals van over heel de wereld. Zo ontstaat er een mix van multiculturele ideeën. Begin 2016 lanceerde Patio haar eigen label ‘Anna Catharina’, dat exclusief verdeeld wordt door Patio Fashion. Met ons unieke label proberen wij in te spelen op de actuele "digitale moderevolutie". Elke vrouw bezit iets moois, iets unieks, en net dat willen we laten zien. Voor ons staat vrouwelijke schoonheid en elegantie centraal. Ben je een bella donna die houdt van "sophisticated chic" of ga je liever voor trendy-casual? Bij Patio Fashion vind je de nieuwste must-haves die je dagelijks doen stralen. Met onze unieke collecties jouw vrouwelijke schoonheid naar een hoger niveau tillen, dat is Patio Fashion! Patio, Fashion vrouwen weten waarom!