Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over TWIN DOORS

TWIN DOORS Miracles come in pairs. Het is de verbinding die een paar sterk maakt. Dat geldt ook voor taatsdeuren. Door de verbinding met de grond en het ontbreken van een deurkozijn stralen taatsdeuren vanzelfsprekendheid, lichtheid en luxe uit. De deuren bewegen altijd mee in de looprichting. Het ontwerp van staal en glas geeft licht vrij spel in huis, waardoor ruimtes in elkaar overvloeien en optisch vergroten. En … taatsdeuren voegen klasse en tijdloos design toe aan je interieur. Interieur en ontwerp Het inrichten van een huis is een spel van lijnen. Door de horizon te verleggen, worden ruimtes als groter en vrijer ervaren én ontstaat een natuurlijke loop in huis. De subtiele kaders van taatsdeuren zijn bovendien een toevoeging aan ieder interieur. Verfijning bij een modern en minimalistisch interieur. Een stoere uitstraling in een industriële of historische omgeving. Het zijn eyecatchers die bezoekers warm welkom heten. Thuis, op kantoor of in een restaurant. TWIN DOORS worden op maat gemaakt. Dat geldt voor onze standaard klassieke taatsdeuren en de deuren die je zelf kunt ontwerpen. Onderscheidend aan TWIN DOORS zijn de in verstek gemaakte profielen. Deze elegante afwerking is een knipoog naar de historische stalen taatsdeuren. Onze deuren worden echter vervaardigd uit aluminium. De unieke eigenschappen van aluminium – sterk en licht – bieden veel ontwerpvrijheid. Denk aan slanke details, een vrije keuze in vlakverdeling en deuren in iedere gewenste kleur. Inspiratie en advies Inspiratie opdoen of extra advies inwinnen kan in onze showroom in Geldermalsen. Onze adviseurs tonen je graag de verfijning en het gebruiksgemak van de taatsdeuren. Samen met jou maken zij een 3D-tekening en laten zien hoe de TWIN DOORS jouw interieur versterken en identiteit geven. Indien gewenst, bieden ze ook stylingadvies aan en kun je met onze adviseur een unieke deur op maat creëren.