Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Mister Voip

Wij bieden totaaloplossingen voor hosted VoIP, hardware, connectiviteit, Vast-Mobiel integratie en alles wat daar omheen hoort. Tegen een gunstig tarief, wat wil je nog meer? Wij geloven dat communicatie en bereikbaarheid van essentieel belang zijn voor ieder bedrijf. In een wereld waar iedereen 24/7 online is moet je altijd en overal bereikbaar kunnen zijn. Eenvoud is hierbij een sleutelbegrip, tegen een vast laag tarief kunnen bellen op kantoor, onderweg, via je smartphone of gewoon via je webbrowser. Het kan gewoon! Via Mister Voip. Alles overzichtelijk op 1 maandelijkse factuur.