Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via [email protected]