Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Shop.discovered.nl

Discovered heten we. En dat is niet voor niets. We zijn nogal van het discoveren: echte ontdekkingsreizigers op zoek naar unieke groenten en fruit. Die soorten halen we overal vandaan. Op een verantwoorde manier natuurlijk, want we behandelen onze boeren netjes. We zorgen dat alle groenten en fruit op een verantwoorde en duurzame manier groeien. En we leveren alles vers. Want groenten en fruit zijn op z’n lekkerst als er niet veel tijd tussen het oogsten en het opeten zit. We willen jou maximaal laten genieten van onze heerlijke producten. Onze website staat dan ook vol met recepten en tips, ook van onze boeren zelf. Want zeg eens eerlijk: wie kan er nou beter het verhaal vertellen dan zij die 24/7 vol passie bezig zijn om ons van de lekkerste producten te voorzien. Discovered is onderdeel van Yex, een bedrijf dat gespecialiseerd is in de handel in verrassende groenten en fruit. Daarom kunnen we grootschalig inkopen en er een professioneel kwaliteitssysteem op na houden. Zo koop je bij Discovered de unieke smaken van de wereld dichtbij huis.