Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen naar uw auto! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Carnipets, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Anibio, Frama, Stop!, Hokamix, Bach, Phytonics, Braaaf, Biofood