Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.