Dit is een preview, er wordt geen data verzonden.
Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Sani4comfort

Wij beseffen ons, dat uw ruimtes als de badkamer en de WC de beste producten verdienen en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven naar een productaanbod waarbij perfectie het uitgangspunt is en hieraan stellen we hoge eisen. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en onze expertise ernaast te leggen. Wij kiezen elk door ons aangeboden product uit met creativiteit en gevoel voor kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn van mening dat een bestelling soepel moet verlopen en onze klanten net zo soepel hun prducten moeten ontvangen. Zonder problemen. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.