Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Nice to meat

Nice to Meat selecteert speciaal voor de webshop van Nice to Meat You de beste vleesrassen van de meest verantwoorde boerderijen over heel de wereld. De boeren hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn gecertificeerd hierin. We kopen het rechtstreek bij de bier in en kunnen daardoor een breed assortiment aan exclusief rund-, kalf-, lams- en varkensvlees aanbieden. Wij vinden het belangrijk dat u het verhaal achter het stuk vlees op uw bord leert kennen en besteden hier daarom graag aandacht aan. PROFESSIONELE SLAGERS Onze vleesproducten worden speciaal voor u geportioneeerd en op maat afgesneden door ervaren en professionele slagers. VLEES VAN UNIEKE RASSEN Van Japanse Wagyu tot Nederlandse MRIJ van Piet, wij bieden het beste vlees van de meest bijzondere rassen die de wereld te bieden heeft! BESTE KWALITEIT VLEES Nice to Meat staat bij de horeca professional al bekend om haar hoge kwaliteit vlees. En die kwaliteit is nu ook thuis te bestellen! Maak uw keuze uit ruim 150 producten op onze website. Winkel per categorie of zoek eenvoudig uw gewenste product met de zoekfunctie. We hebben maandelijks nieuwe producten en enkel uitsluitend uit het seizoen.