Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.