Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! Waarom Redux Gaming? Redux Gaming biedt diverse zekerheden voor haar klanten. Zo ben je bij Redux Gaming altijd zeker van: * De laagste prijsgarantie. * Niet goed, geld terug garantie. * 3 Jaar lang garantie op PCs en 2 jaar op gaming gear. * Gratis verzending op game PC's. We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: info@reduxgaming.nl T: 085 7430313 Discord: https://discord.gg/YRtVZq8