Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Fittergyshop.nl

Fittergyshop.nl is onderdeel van Fittergy Group (EHF Nutrition B.V.) en ontwikkelt al meer dan 20 jaar lifestyleprogramma's en voedingssupplementen voor zowel topatleten als consumenten om je fitter, gezonder en energieker te laten voelen. De inhoudelijke kennis van medeoprichter en Medisch Bioloog Drs. Remco Verkaik vormt de basis van de huidige Fittergy lifestyle programma's zoals Sportvasten.nl en alle Fittergy voedingssupplementen die je op Fittergyshop.nl vindt. Bij Fittergy staat alles in het teken van de energiestofwisseling en maximale vitaliteit. Wij zijn specialist in het behalen van gezondheidswinst middels het activeren van de oergenen - dit staat centraal in alles wat we doen. Onze programma’s en supplementen worden inmiddels door heel Nederland en Belgie gebruikt en door consumenten en aanbevolen door meer dan 300 Fittergy Coaches.