Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Sweetoy

Bij Sweetoy zijn we er sterk van overtuigd dat erotische artikelen je seksleven aangenamer en spannender kunnen maken. Wij hebben ons volledig in de verkoop van erotische producten gespecialiseerd. In onze webshop vind je dan ook alles dat je nodig hebt om jouw seksleven te verbeteren, van glijmiddelen tot erectiepillen en vibrators. Sweetoys heeft speeltjes voor hem en voor haar. Niet alleen hebben we een enorme collectie aan seksartikelen, maar ook hebben al onze producten een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zo zijn de producten van de nodige keurmerken voorzien (denk aan het CE-keurmerk) en werken alle producten naar behoren, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van de speeltjes. Ben jij op zoek naar seksspeeltjes die lang meegaan en voor een optimaal genot zorgen? Dan ben je bij Sweetoy aan het juiste adres! In ons assortiment vind je echter nog veel meer interessante artikelen die jouw seksleven (nóg) aangenamer kunnen maken. Neem de verschillende categorieën maar eens door! Discreet bestellen en ontvangen Vrijwel iedereen heeft seks of masturbeert en velen onder ons maken gebruik van seksartikelen om ons seksleven aangenamer te maken. Toch snappen we heel goed dat je liever niet hebt dat je buren, huisgenoten en pakketbezorger weten of en welke seksartikelen je gebruikt. Om die reden worden de producten die je in onze webshop bestelt altijd discreet verzonden. Wij verzenden al onze bestellingen blanco, wat inhoudt dat je op onze verpakkingen geen (seks)gerelateerde teksten, logo’s of afbeeldingen van Sweetoy of van de producten zelf aantreft. Bovendien is ook het bestellen volledig veilig en anoniem. De bestellingen verlopen via een versleutelde verbinding en bij Sweetoy houden we ons aan de privacywet. Bestel je vandaag voor 22:00 uur een product in onze webshop? Dan heb je dit product de volgende werkdag al in huis! En niemand zal ooit weten dat je een product besteld hebt bij Sweetoy. Een klantenservice waar we trots op zijn.