Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over INAMOOD

Inamood is een nieuw en eigentijds vleesmerk met écht onderscheidend vermogen. Wij focussen ons niet alleen op het verkopen van het stukje vlees, maar wij weten ook dat kwaliteit, gemak en een scherpe prijs tegenwoordig een vereiste zijn. Online vlees kopen bij INAMOOD is niet zoals bij andere online slagers. Van tot aan huis geleverd tot aan je vork, er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je heerlijk vlees van hoogwaardige kwaliteit thuis geleverd krijgt. Keuzestress, dat willen we voorkomen. Online vlees is te verkrijgen is te verkrijgen in diverse soorten, afkomstig van bekende en onbekende delen van het dier. Wij van INAMOOD hebben een speciale selectie gemaakt van rundvlees, varkensvlees, lamsvlees, kippenvlees en ook de veganistische eter kan bij ons terecht. Als experts op het gebied van vlees, vis en vegetarische producten, weten wij precies waar wij de beste kwaliteit voor jou vandaan kunnen halen of kunnen produceren. Of dat nu om varkensvlees uit Nederland, rundvlees uit Ierland of Argentinië, lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, ons visassortiment of de lekkerste vegetarische producten gaat. Onze vega burgers produceren wij binnen ons eigen bedrijf en de Inamood rubs voor vlees binnen het assortiment zijn volgens ons eigen recept samengesteld. Het team van Inamood-specialisten houdt, onder leiding van kenner en fijnproever Marco van Roekel, de bewegingen op het gebied van kwaliteit wereldwijd continue in de gaten, zodat wij altijd de beste kwaliteit bieden. In 2019 behaalde Marco in het Belgische St. Niklaas met zijn BBQ-team de titel Europees kampioen Whole Hog. Deze eerste plaats, die draait om de bereiding van een heel varken op de barbecue, hadden zij te danken aan het feit dat het team na diverse wedstrijden als hoogste waren geëindigd in de ranking. Kortom, een vakman in hart en nieren!