Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showroom in Waalwijk. Zo kun je vrijblijvend een afspraak maken om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showroom en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!