Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Bij Mobisite staan we voor klanttevredenheid en service, wij vinden dat een iPhone voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dit zie je ook duidelijk terug in onze vele positieve en lovende klant reviews van mensen die u voorgingen en bij ons een iPhone of iPad aanschaften. Zeker in het geval van refurbished toestellen vinden wij het belangrijk dat een klant de telefoon zonder gedoe terug kan sturen wanneer deze toch niet helemaal bevalt omdat de telefoons gebruikssporen kunnen bevatten, afhankelijk van de nieuwstaat van de toestellen waar u voor kiest. Goede service en garantie Mocht er toch naderhand iets zijn heeft u bij Mobisite, net als bij een nieuwe telefoon, 2 jaar garantie. Wij bieden u een goede service en snelle service indien er reparaties uitgevoerd moeten worden. Zo heeft u uw iPhone snel weer thuis mocht er zich onverhoopt toch een mankement voordoen.