Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Decorum Company

Wat in 1995 begon als droom, is anno 2020 werkelijkheid. Wij noemen die droom Decorum. Een sterke coöperatie van meer dan vijftig kwekers. Het eerste premium merk in de sierteelt. Alleen de mooiste en beste bloemen en planten worden onder het Decorum merk in de markt gebracht. Duurzaam geteeld. Daarmee vervullen we missie – het gelukkig maken van consumenten met prachtige bloemen en planten. Bloemen welke geluk vieren. Maar ook bloemen welke troost bieden in moeilijke tijden. Planten welke bijdragen aan een gezonde leefomgeving. En planten welke je meenemen naar exotische oorden. Onze producten zijn te koop bij bloemisten en tuincentra die, net zoals wijzelf, kiezen voor kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Planten en bloemen met het Decorum label zijn met zorg geteeld, met oog voor mens en natuur. Onze kwekers streven naar minimaal gebruik van water en zetten in op duurzame energie, zoals aardwarmte en zonne-energie. Een deel van ons assortiment staat online. Je vindt veel meer van onze producten bij bijvoorbeeld de tuincentra van De GroteTuinverbouwing. Het team van De Grote Tuinverbouwing kiest ook voor kwaliteit … en dus voor Decorum. Regelmatig kun je onze planten zien bij hen. Tuincentra welke de producten van De Grote Tuinverbouwing verkopen kun je vinden via: degrotetuinverbouwing.nl