Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Niyashop

Het woord 'Niya' staat in het Arabisch voor 'intentie'. Het merk Niya is opgericht voor iedereen die de intentie heeft om het goede te doen in het dagelijkse - drukke! - leven. Dit kan zijn door een inspirerende reminder op je nachtkasje, of een islamitische cadeau die je je naasten schenkt. Met de Islam als leiddraad en de woorden van onze geliefde Profeet (vrede en zegeneningen zij met hem) als inspiratie, worden de items op Niyashop.com geproduceerd. Een mooi vers uit de Koran die het doel van Niya Islamic Reminders belicht is: 'En herinner, want voorwaar, de herinnering is profijtvol voor de gelovigen.' (Surah Adh-Dhariyaat vers 55) De essentie van deze vers zien wij ook terug in de praktijk, de gedenkingen en smeekbeden (adhkaar en adiyaat) zijn gememoriseerd, maar een herinnering is vaak noodzakelijk om deze smeekbeden dagelijks te blijven verrichten. Niyashop is inmiddels uitgegroeid tot een webshop dat met 25 fysieke islamitische winkels samenwerkt in Nederland & België. Het mooiste is toch een enthousiaste reactie van een klant te mogen ontvangen, of zelfs foto's van het eindresultaat bij een klant thuis. Ik besef me op zo'n moment dat ik voldoening haal uit het feit dat een tevreden klant oprecht blij is met de aankoop! Ik ben nederig en oprecht vereerd om jouw inrichting te mogen verrijken met een van onze producten. Daarom sta ik altijd open voor nieuwe ideeën, adviezen en tips vanuit jou als klant. Ook sta ik open voor samenwerkingen met ondernemers, stichtingen, netwerken, bloggers en youtubers. Contacteer mij via info@niyashop.com, zo kunnen we bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Mis jouw dagelijkse hasanaat & barakah niet meer met onze reminders! En Verras je naasten met een islamitische cadeau!